.::yeay::.

jag är typ dålig på att uppdatera här men jag lovar: jag ska bli bättre på det
men jag har en ursäkt för det med - min dator är segast i världen..

jag hade komp-ledigt idag från skolan så jag gick upp vid 10 tiden, tog min bikini och lade mig ute för att få lite färg och visst blev det så, därefter tog jag min hund och gick en promenad efter det bakade jag
(eftersom jag och min syster ska se "Despurate Housewives" ikväll - blir nog mer program än det med som t.ex:
that 70's show, glamour, vänner..) dessutom ska jag färga håret ikväll: bara utväxten för det börjar se för jävligt ut nu: ska även försöka skaffa långt hår nu i sommar
sluta locka eller platta håret - kommer bli svårt
nästa år vid denna tiden så sluar jag snart skolan - föralltid
och min tandställning goes away to - mycket som händer då

min kära vän jessica sms:ade mig någon gång på förmiddagen och sa något i stilen med
"vi fick mvg på labbraporten - den var så bra att sara vill ha den som mall för andra elever"
som sagt: jag och min vän är geniala genier ^^
det går även bätte för mig i skolan än vad jag trodde det gjorde - vilket gör mig glad


skulle nästan kunna kolla på 1 Buffy The Vampire Slayer - avsnitt varje dag sen är jag där jag allra helst vil vara -
i min älsklings armar('v')
saknar han så mycket - lyxigt er som är med era älsklingar nu men jag vet att våran tid kommer snart men när är snart?.. eller det vet jag ju själv men det känns som en evighet men dagarna går fort och då blir snart - nu('v')
image12

                                                               *inte lång tid kvar nu - snart älskling('v')*

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: