what's in it for me?

världen är orättvis

*är lite deppig när jag skriver detta så ni fattar*
jag måste sluta locka håret - det sliter som in i helvete + att jag inte får långt hår
och det vill jag ha.. men jag tycker inte om att ha mitt hår som det är..
ni har inte sett det så..
antingen är det fina lockar eller så ser det ut som här-kom-och-hjälp (på med luvan och se glad ut)-
så ni som gnäller på att ni har tjockt hår: tysta och sluta gnäll!
det går ju att tunna ut : tänk på de som har tunt hår istället som skulle kunna göra vad som helst för att få ert hår..
sen nu till sommaren så blir det ingen chocklad för mig heller..

vara utan älsklingen till oktober (allah allah  deppigt värre och vad man får höra från vissa är bara: skull dig själv att du har din man så långt borta - är det mitt fel? :S ).. + bara en massa jobb hela sommaren + att inte kunna låta håret va + tänka på vikten = vad blir det av mig?!.. jävla sommar
*älskar sommaren egentligen men vad blir det av detta gott folk?*
 



har dessutom köpt mig en ny camera - fin va? ^^ ..

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: