.::fantastisk::.

Jag har nyss suttit och tittat på "Britney - For The Record" (tack tv 4 för att ni sände den).


Några av mina vänner sa att de definitivt skulle spela in det, vilket jag såklart gjorde!
(Ligger fint i samlingen nu, en riktigt Britney helg).
Min pappa skulle egentligen sätta sig och titta på en film på en annan tv här hemma men både han och mamma satt som fastklistrade och emellanåt frågade pappa mig: "Är det bra Pernilla?".. Jag var så fascinerad, satt nästan och fällde en tår ibland och då och då skrattade jag - klart jag också sjöng med när hennes låtar spelades. 

Britney är en underbar person, hon är precis som oss - en person (även hon har sina problem).
Ni som tycker om henne nu igen bara för att hon har lyckats komma tillbaka, kan ge fan i att kalla er för hennes fans. Bara för att hon hade sina problem så ska man inte sluta tycka om henne, jag led med henne när hon hade det som svårats/ värst (även om hon såklart inte vet om det). Och bara för att "grupptrycket" inte tycker om henne så ska man inte sluta tycka om henne bara för att falla för trycket. Jag har själv varit med om en sån situation och jag, jag stod på mig!
Jag kan inte förklara för er för hur mycket hon har hjälp mig, förstärkt mitt självförtroende och hittat någon att se upp till (som jag har gjort nu i 10 år). Jag är ett troget fan utav henne och kommer föralltid vara det.

Hon fällde en tår i dokumentären/ filmen och där satt jag och sa: Ne, Britney gråt inte.
Ser henne nästan som en storasyster till mig. Denns vackra person är FANTASTISK!

* Jag söker efter en Britney - mail/ msn - vän som vill snacka om Britney, berätta vad man har för samling med henne (om man nu är som mig, en storsamlare.
* Jag är ledsen att jag inte var i Stockholm på Britneyfesten, visste inte ens om det förens jag såg det på den svenska Britneyhemsidan http://www.britneysweden.se/ - någon som var där?
* Någon som har Britneysaker till salu? Jag söker:
- DVD:n "Britney Spears - Stages"
- En Britney Spears nalle ^^
- Pepsi singlarna (har bara en och det är "Right Now"
- Böckerna "Heart To Heart" och konserböckerna
- Planscher och reklampostrar från hennes nya skiva "Circus"
Har ni något annat så är det bara till att skriva

Ni har väl köpt hennes senaste skiva "Cirus" och även sett musikvideon "Circus"?

Kommentarer
? F.

Hej! :)



Tror du att "For the record" går i repris ngn dag? Eller om man kan se den på nätet ngnstans..?



:)

2008-12-07 @ 15:33:30
? Pernilla

Det var inte särskilt lätt att svara dig, kan bara svara dig här eftersom du varken lämnade mail eller blogg här när du kommenterade. Du kan se "Britney - For The Record" via http://www.youtube.com



exempel:

vWNnA" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=f1WUYvWNnA

2008-12-07 @ 18:08:13
URL: http://trueloveisforever.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: