Pocahontas ('v') John Smith

Nu kära läsare så vill jag presentera min nya musikvideo som är om Pocahontas och John Smith.
De svenska Disney versionerna är bäst, eller hur? Eller ni får tycka precis vad ni vill
men det är i alla fall vad jag tycker (om man inte räknar med när de gör omdubbningar på filmer).

Uppföljaren till denna filmen existerar inte för mig, Pocahontas ('v') John Smith föralltid.
Kunde han inte åka tillbaka till henne efter att ha åkt tillbaka hem till England där han blev frisk?
Så kunde det ha blivit ett happily ever after.
Dumma slut på en sådan fin film..


Kommentarer
? Ida

Pocahontas är ju dock en sann historia så att säga, och då heter hennes man inte John Smith, utan då blir det John Rolfe, så Disney gör inget annat än berättar historia, dock förvrids den som vanligt för att bli barnvänlig:) Det finns ju en film som heter The New World (med Colin Farrell och Christian Bale bla) som mer följer den riktiga historien om Pocahontas:)

2011-01-06 @ 21:30:50
URL: http://hurricaneida.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: