Min Åsikt - Britney Spears - Hold It Against Me

Ni vet och jag säger det igen, att jag är en av världens största Britney Spears fans.
Men hennes nya låt, det är första gången jag inte tycker om en ny som kommer ut
(om man bortser från Soda Pop som kom med i hennes debut album
för den tycker jag heller inte om).

Men man kan väl inte gilla alla låtar antar jag och de är då dessa två som jag inte tycker om.
Musiken i Hold It Against Me låter nästan som om någon är dålig i magen om man säger så haha..
Sedan är hennes röst tillfixad något alldeles på tok för mycket.
Så mina kära läsare, jag hoppas att det blir bättre låtar på skivan som ska släppas nu i Mars.
Jag längtar ('v')


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: