En Disney Samlare

Denna tjejen är 29 år gammal, är gift och har barn. Tack för att det finns sådana personer som har samma intresse som en själv och dessutom är några år äldre. Henne kan man se upp till och dekorera sitt hem precis som henne :D
(Fick inte sätta hennes bilder här på bloggen men ni får gärna kolla in hennes Deviantart hemsida där hon har bilder på sin samling.
http://princessetoile2109.deviantart.com/gallery/26252329
(Länken öppnas i ett nytt fönster)

Eller som min familj säger:
" - Pernilla, du kan inte ha uppe en massa posters från filmer på era väggar! Sätt upp lite tavlor istället."

Tavlor! Jag tycker inte om tavlor! Jag vill ha mina fina posters från The Twilight Saga filmerna samt dem på Britney Spears, så är det bara och så kommer det ALLTid att vara. Jag är inte som alla andra och det är jag glad för :)

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: