Eclipse Limited Box Edition (3-Disc)

Nu så har jag äntligen beställt The Twilight Saga: Eclipse Limited Box Edition (3-Disc) från Discshop.
Gjorde det så fort jag såg den, jag har väntat länge nog nu på att få boka den.
Jag köper den från Discshop denna gången då Cdon är sega med frakt och annat.
Måste prova på något nytt och det gäller att vara ute i god tid. För ni kommer väl ihåg att The Twilight Saga: New Moon: Bellas Box (3-Disc) bara gjordes i ett visst antal exemplar?
Det denna boxen innehåller är (det är inte säkert att detta blir framsidan) är t.ex.:
* En extra skiva med bland annat 40 minuters från Twilight Fan Eventet från Stockholm.
* En poster
* 6 vykort
* Och inte nog med det, man får även Bellas förlovningsring med i den!
Skynda er nu med att boka erat exemplar!
http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=83882&lang=se&subsite=movies&&ref=
(Den finns även på Skivlagret också)

Kommentarer
? * Linda med Cazandra *

Sv: Me too <3

2010-09-13 @ 23:26:59
URL: http://mamalindasdiary.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: