13 / 9 - 2010

Idag så var jag och min älskade man i stan och shoppade lite. Jag fick tag i en linne som jag letat ungefär efter i 3 månader på Cubus (bättre sent än aldrig - sega de var med att få in det linnet). Sedan fick jag även tag i lite Disney filmer, vilka var: "Den Lilla Sjöjungfrun", "Pocahontas" och "Herkules".
En annan Disney film som definitivt är på G hem till mig är "Lady & Lufsen" och "Skönheten Och Odjuret".
Sedan får jag se ifall en säljare på Blocket svarar mig igen, då kommer jag även få "Atlantis - En Försvunnen Värld".

Då är det ju "bara":
"Ringaren I Notre Dame", "Anastasia", "Prinsen Av Egypten" och "Svanprinsessan" kvar..
Får se när jag köper dem.. "Ringaren I Notre Dame" har jag lagt bud på Tradera och de andra 3 kostar under 200:- tillsammans på Cdon.

Jag har även idag lämnat mitt CV, Personliga Brev och Betyg till Hemköp och Åhlens idag men de behövde tydligen ingen extra personal. När ska vi ungdomar få jobb egentligen? Och här där jag bor så finns inga lägenheter heller..
Vad ska man göra?

Imorgon så bär det i alla fall av till Arbetsförmedlingen. De kommer förmodligen tjata om praktik men det vill inte jag för hur långt kommer man på 2700:- i månaden? Och som sagt, inte kan jag både jobba 8 timmar om dagen (för 2700:- i månaden) plus att samtidigt ha Concilia Information AB som jobb på kvällarna - det försiggår sig inte!

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: