1 September (Snart Är Det Jul xD )..

Nu så är det allt dags för en liten uppdatering här:

Denna veckan har än så länge varit fullspäckad med saker:
Måndag: Då besökte jag Arbetsförmedlingen (man är ju tvungen till det haha) och inte nog med det, man ska även börja gå på möten igen.. yeay *not*. Varför har dem inte aktiviteter för dem som är över 25?
Ibland så önskar man att man precis var över 25 när man är där.. xD
Det är inte mitt fel att jag är arbetslös, så som så många andra är. 

Men som ni vet eller kanske inte vet är att jag har lite jobb på Concilia (telefonintervjuare) så där ska jag börja nästa vecka. Men hur blir det när man har ett litet jobb men ändå måste gå på en massa möten på Arbetsförmedlingen? Får se hur detta löser sig..

Tisdag: Min älskling var på besök hos tandläkaren.
Onsdag: .. Jag och min man var och tittade på en lägenhet men priset på den för en aning för högt.. Det är inte lätt att hitta jobb eller lägenhet här.. Nu ikväll så köpte vi Pizza och nu så sitter vi bara och myser framför tvn.
Det är redan sista avsnittet av "Fångarna På Fortet" och jag har både positiva och negativa tankar om det programmet. 

Imorgon (torsdag): Så ska vi till tandläkaren igen men även till ett annat ställe också innan det.. 

Vet ni?.. Sedan är det Fredag :D  

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: