21/11 - 2010

Äntligen så fungerar det att skriva igen. Jag har som sagt haft problem med det innan men som ni ser nu så är det okej igen, vilket betyder att jag kan börja blogga igen :)


Tänk att om typ 1 månad och 2 dagar så är det Julafton, vad önskar ni er i julklapp?
Jag ska visa er lite senare vad jag önskar mig..

Min familj har varit hemma hos oss idag, jag bjöd dem på underbart god mat och de hjälpte mig med att göra julfint här. Min älskling är och jobbar, han har fått en liten anställning p.g.a. praktiken så han jobbar där varannan helg nu och på helgerna så får man även för obekväm tid eller vad det nu heter så skönt med lite extra pengar så man kan börja spara till resa och det stora bröllopet i Turkiet och sedan kunna börja familj <3


Såhär såg bordet ut idag då jag hade dukat för mig och min familj.


* Jag är så glad över att jag kan göra så god mat - och även göra det så gott när jag bakar:
kanske skulle bli kock *

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: