1 Advent, Julskyltning Och Lite Shopping

Jag kan knappt tro det (att det är 1:a advent idag) nu är det inte långt kvar till julafton :)

Idag så har mormor, morfar och deras hund varit här. Mormor klippte min man (han vill ha kortkort hår haha) så nu är det minsann kort. De fick även lite kaffe. Därefter åkte de hem. Och nu ikväll så har jag och min älskling gått en sväng på stan för att titta lite på julskyltningen. Dumma mig som inte gick in på Lindex (på barnavdelningen) för de har fått in en The Twilight Saga: Eclipse t - shirt. Men jag beställde den nu från deras hemsida:

* Love It *
Nu är det bara: måndag, tisdag, onsdag, torsdag sedan efter det så är det den 3:e December :D

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: