31 Mars 2010

Idag så är jag ledig från Ungdomsgarantin, ska dit imorgon igen men är också ledig på fredag. Och de kommande 2 veckorna är fullspäckade med en massa möten (ser inte fram emot detta) som man måste gå på..

Jag lovade er att ta nya kort på mina samlingar denna veckan men kan tyvärr inte göra det eftersom jag inte har fått hem sakerna jag väntar på än. Så det blir nog nästa vecka eller om 2 veckor förhoppningsvis.

Det jag har gjort än så länge på min lediga dag är att jag har varit ute och gått med hunden 2 gånger,
det blir en tredje nu vid halv 3.

Kommentarer
? Anonym

Varför lägger du aldrig bilder på dig och din man?

2010-04-01 @ 00:22:11



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: