The Twilight Saga: New Moon - Bellas Box

När jag kom hem från ungdomsgarantin idag så fick jag äntligen min efterlängtande
"The Twilight Saga: New Moon - Bellas Box".



Alla som köper "The Twilight Saga: New Moon - Bellas Box" får olika pennor. Det finns 3 olika och jag fick turen med att få den pennan som jag önskade att jag skulle få; Edward, Bella och Jacob.
Bilder på min The Twilight Saga samling kommer antagligen nästa vecka istället för jag väntar på mer paket ^^

Ni har väl inte missat att Hottopic har 50% rabatt på alla The Twilight Saga: New Moon saker?


Kommentarer
? Ida

Hade först inte tänkt skaffa Bellas box, men nu har jag ändå beställt en som ska hämtas på fredag om allt går som det ska, verkar dessutom som de hade rätt många kvar:)

2010-03-23 @ 14:26:29



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: