Nu Är Det Fredagsmys

Äntligen så är det fredag, vilket betyder att idag och imorgon så får jag äta precis vad jag vill. Jag har inte ätit godis eller liknande och inte heller har jag druckit Coca Cola sedan i lördags! Det är ju evigheter sedan! Veckan blir nästan meningslös om man inte belönar sig eller unnar sig något men jag måste hålla igen för min egen skull. 
Men ikväll blir det: chips, dipp, tutti - frutti godis, marabou daimchokladkaka
och 2 burkar Coca Cola (på burk är bäst) ^^ och inte nog med det så kanske lite chokladpuddig, grädde, banan och maränger + god mat *yeay* Nu låter jag som värsta matvraket men det är klart att jag inte äter upp allt
(som t.ex. chokladkakan för den håller imorgon med samt chipsen, dippen och godiset haha..) 

Vi gick aldrig hela vägen hem igår eftersom det var så kallt och regnade. Ungefär halvvägs gick vi i alla fall och det är ändå bra det. Idag så ska vi åka och titta på en lägenhet, bara titta för det är roligt. 

Om 1 vecka så har jag DvD:n "The Twilight Saga: New Moon - Bellas Box" i mina händer, ifall posten och företagen hinner skicka iväg dem. Det blir som sagt ett visst antal boxar som de ska skicka iväg.


Kommentarer
? Cajsa

Precis börjat läsa din blogg, intressant! Men vad är det för skola din man har börjat på som ligger ca en

mil utanför stan? Ska han plugga till något eller är det en språk kurs? Bara lite nyfiken :)

Kram!

2010-03-12 @ 17:47:45



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: