Lite Olika

Idag fick jag hem 2 tidningar, vilket var dessa:


(Dessa bilder är lånade från säljaren där jag köpte tidningarna haha.. )
Gick miste om dem i höstas då jag bodde i Turkiet. Eller den från Bravo är ännu äldre, vet inte varför jag inte köpte den när den fanns ute. Och nästa vecka kommer 2 andra saker hem till mig också (förhoppningsvis).
Vad det är får ni se då ^^
Och om jag då får hem dem nästa vecka så kommer även nya bilder på min Twilight The Saga samling.

Igår var jag som sagt på arbetsintervju, får veta hur det gick nästa vecka
(hoppas på det bästa men man vet ju aldrig..) jag var också med min man på ett möte och vi åt även ute. 

Nu imorgon så bär det av till Göteborg tillsammans med min man såklart,
för att hälsa på min vän Jessica *trevligttrevligt*.   


Kommentarer
? Vera

Jo, jag håller med om att det är för lite. Men jag fick först 50 kr i rabattkod. När jag sen klagade på affischen fick jag dra av 50 kr på fakturan också. De skrev till mig att ingen annan hade klagat ang postern, så gjorde du inte det kan du ju göra det också! =)

2010-03-26 @ 18:07:17
URL: http://designadesmycken.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: