Ledsen, Arg Och Besviken

Jag fick inte min “The Twilight Saga: New Moon – Bellas Box” idag. Hur har Cdon tänkt egentligen? Vissa av oss The Twilight Saga fans som har förhandsbokat den kommer få den på måndag, visst är det meningen ifall man förhandsbokar att man ska få den i tid, om inte lite tidigare än när den släpps i affärerna? Jag var glad i morse då jag skulle gå till brevlådan men lika fort som jag blev glad så blev jag arg, besviken och ledsen eftersom jag inte fick min “The Twilight Saga: New Moon – Bellas Box” idag.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen, hela helgen är så gott som förstörd. Hade köpt en massa gottigottgott saker för filmkvällen jag skulle ha med min familj ikväll med just min “The Twilight Saga: New Moon – Bellas Box” men det var ju köpt för ingenting nu. Det var ju ingen mening med att förhandsboka denna DVDn nu när man inte får den i tid.

Har alltid fått mina saker jag köpt från Cdon i tid innan, innan de släppts i affärerna men inte denna gången. Jag sade det en gång och jag säger det igen:
“Jag är arg, besviken och ledsen och så gott som hela helgen är förstörd”.
Nu längar jag tills på måndag även om jag har väntat sedan i januari då jag beställde filmen :’(



Och nästa vecka är det en massa möten med ungdomsgarantin så den veckan kommer vara helt nere men däremot kommer jag få en massa saker hemskickade ^^


Kommentarer
? Twien (Smycken)

Jag är också så himla besviken :(

2010-03-19 @ 20:19:41
URL: http://twien.blogg.se/
? ToxicExistence ♥

sv; Thihi, I wish. Det är inte min samling, utan det är hon som äger http://twilightgrejer.se/ som har det. Jag har en liknande, men några saker fattas som jag inte har :)



Jag tror att hon har köpt spegeln på http://amazon.com/ eller något, har för mig att hon har nämnt det, annars är det j bara att kolla på olika twilight sidor där man kan köpa twilight-saker. Som t.ex Amazon, Discshop, HOTTOPIC.com, Runns.se, CDON, CD WOW! osv.



Jag ska själv börja leta efter den för jag tyckte den var grymt cool! :D



PS. Skit snygg samling d har! Det fanns en poster där som jag är så avundsjuk för jaginte har den.. x)



Kram! <3

2010-03-20 @ 19:19:33
URL: http://toxicexistence.webblogg.se/
? ToxicExistence ♥

Ja, här är länken: http://www.twilightgrejer.se/2009/08/12/min-roriga-byra/



Thihi, ja kanske jag kan göra :)



Okej; nej, jag har aldrig köpt från CD WOW! och jag vet ingen som har det, bara att TheTwilightSaga.se sponsrar det eller något. Fast man kan nog söka på Google eller någon anna sökmotot efter nya Twilight hemsidor :D

TheTwilightSaga.se har ju en ny twilight shop där dom har gjort egna smycken osv. Fast jag tyckte det var alldeles för dyrt för att köpa där. Jag köper hela tiden mina saker på Discshop och en gång på Ginza, som oxå har lite saker...



Det var den däradör Bella & Edward omfamnar varandra som jag tror att man ska ha på dörren..? I alla fall, jag har velat ha den ett tag, bara att massa andra twilight saker har kommit i vägen ^^



Kram! <3

2010-03-20 @ 20:14:44
URL: http://toxicexistence.webblogg.se/
? Marie

Hejsan!

Snubblade in här för att jag såg att det var någon som kommit in på min blogg via den här sidan :-)



Skulle bara säga ett par saker (om du inte hittat info om det redan):

Spegeln har jag köpt via eBay. Egentligen från en som jag lärt känna via eBay, men den har funnits att köpa på eBay. Jag vet inte om den finns nu längre, för det var ganska längesedan jag köpte min, och jag tror inte att de tillverkas längre.



CD WOW! har jag beställt ifrån massor av gånger, och har bara gott att säga om dem. Jag har aldrig haft några problem med dem. Inte vad jag kan minnas i alla fall. (Jag har köpt grejer från dem länge. :-)

Deras grejer skickas från Hong Kong eller nåt, så det tar lite tid innan de kommer fram.



Hör gärna av dig om du har frågor! Det slog mig att jag nog inte svarat på din fråga om postern i New Moon-posterpocketen, men jag har för mig att du fick svar på TS Forum. Stämmer det? Hör av dig annars!

2010-03-21 @ 00:29:06
URL: http://www.twilightgrejer.se
? vera

Jag fick också min sent, snacka om besvikelse. Hade tom mailat dem i torsdags och de lovade att den blivit skickad och att jag skulle kunna hämta ut den på lördagen, men så blev det inte=( Tänkte dessutom på att de hade skrivit att man skulle få två posters fast det bara var en i förpackningen?! Jag har skrivit och klagat, gör det du också, man brukar kunna få någon rabattkod eller liknande iaf=)

2010-03-25 @ 09:34:38
URL: http://designadesmycken.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: