Kärlek, Väntan Och Samlingar

Jag sitter här på nålar som ett barn på julafton, längtar till imorgon då posten kommer för då äntligen efter all denna väntan (sedan januari) så kommer min
"The Twilight Saga: New Moon" DVD box nämligen "Bellas Box".


('v') Snart så har jag den i mina händer ('v')



Senare på eftermiddagen så ska jag gå en runda på stan med Emma och senare framåt kvällen 
såklart, så blir det fredagsmys med min "The Twilight Saga: New Moon - Bellas Box". Kommer sitta med samlingen en del nu i helgen (blir antagligen nya bilder igen ^^).
Annars så ska jag bara umgås med min kära make ('v') Och nästa vecka så kommer lite andra presenter hem till lilla mig, ni kan inte förstå för hur glad och lycklig en ny sak till mina samlingar gör mig men ingenting gör mig gladare och lyckligare än min bara min Ramazan ('v')   

Annars idag så var jag som sagt i Ullared, det blev en del inhandlat (bara sånt som vi behöver). Var där själv med mina föräldrar. Därefter åkte vi till Outlet i Falkenberg och efter det så har jag bara myst med min man ('v')


*Vad mycket symboler det blev i detta inlägget haha..* 


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: