Känner Mig Som Ett Barn På Julafton

Många utav oss The Twilight Saga fans går just nu runt med en stor och tung fråga. Kommer vi få våra förbokade The Twilight Saga: New Moon DVDer på fredag eller måste vi vänta tills på måndag för att få dem? Det blir orättvisst hur den än blir.. Får vi dem på fredag så får de som inte förbokat dem på lördag eftersom
DVDn släpps på lördag men posten kommer inte på lördagar som vi alla vet. Och får vi inte dem förbokade DVDerna på fredag så får vi vänta till på måndag då de som köpte filmen på lördag redan har den.
Världen är allt orättvis ibland, vi får se hur det blir men eftersom jag har förbokat så hoppas jag att filmen kommer hem i brevlådan på fredag. TwilightGrejer har mailat Cdon om detta och de sade såhär:

"Vi har tyvärr inget aktuellt bekräftat releasedatum för ovanstående vara. Om den släpps på en lördag bör du dock ha titeln redan på fredagen innan."

Så vi som litar på Cdon kommer antagligen att få den på fredag, bra va? Det blir bara till att vänta på vad som kommer ner i brevlådan på fredag då *hoppashoppashoppas*


Imorgon så ska jag till Ungdomsgarantin igen, prata enskilt med en person om vad jag vill och vad jag vill är att hitta ett jobb, det är ju en självklarhet haha. Ska ringa några samtal imorgon med och inte nog med det,
jag kommer få mina The Twilight Saga samlarkort hem till mig imorgon. Det är mycker som händer denna veckan:
* tisdag: möte på Ungdomsgarantin som sagt.. och kanske jag får mina samlarkort
(ska då ta kort på de korten och hela min bokhylla med alla mina saker är det tänk så nya bilder på mina samlingar kommer, låter bra va?)
* onsdag: inget speciellt
* torsdag: Ullared ^^ 
* fredag: eventuellt att jag då får hem min The Twilight Saga: New Moon - Bellas Box hemskickad
annars blir det att vänta tills på måndag (orättvist blir det då som sagt)

Och sedan är det bara myshelg haha ^^

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: