Bio Och Idéer




Idag gick jag upp tidigt för att ta mig en dusch. Därefter när jag, min man och mamma var färdiga med att göra oss klara så gick vi ner till Ica där det blev en del inhandlat för t.ex. fredag(smys). På fredag så ska jag, min älskling, min syster och hennes vän gå på "Alice I Underlandet". Det kommer bli roligt.
Och efter biobesöket så blir det fredagsmys ^^

På vägen hem från Ica gick jag och älsklingen inom konditoriet här hemma medans mamma fortsatte gå hem för att sätta på kaffe då vi inte ätit frukost än. På konditoriet köpte jag 4 dammsugare
(världens godaste kaka/ bakelse) som jag har haft som favorit sedan jag var liten. Men bara detta konditoriet här hemma är experter på just den bakelsen/ kakan, alla andra jag har smakat har inte varit lika goda som just deras.

Min kära vän, Jessica ringde mig precis och jag gratulerade henne för en sak som hon berättade för mig och även hon ska se "Alice I Underlandet" men det är som först imorgon. Vi bestämde oss för att ta kontakt med våran gamla turismlärare eftersom alla som går turism i vår skola som vi gick i innan, går alltid på turismmässan i Göteborg. Så då kanske jag och min man kan få hänga med om vi betalar en liten slant och på så vis kunna ta oss till Göteborg och se hur lilla Jessica har det ^^


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: