Bellas Box Begränsad Till 5000 Exemplar

Vad jag har läst från Twilightgrejer så kommer specialutgåvan av New Moon filmen Bellas Box endast göras i 5000 exemplar. Visst känns det bra för er som redan har bokat den att få något som nästan är unikt?
Det är bara 10 dagar kvar nu tills den kommer ut då jag och 4999 andra kommer få hem den i brevlådan fredagen den 19:e mars eftersom posten inte kommer på lördags då dvdn egentligen släpps.

Men det sägs att om alla de utgåvorna går åt så kommer de eventuellt göra fler fast det blir utan sakerna som är i Bellas Box nu. Så trycks det fler så blir det med endast med filmen i, alltså ingenting annat. 




Jag och min älskling gick idag upp klockan 6. Tidigt för oss haha.. men det är bara till att vänja sig med det men det har jag egentligen inga som helst problem med. Jag brukar vara morgonpigg men kvällstrött haha.. 
Han kommer börja den andra skolan snart men inte än.   

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: