7 Mars 2010

Det blev inget inlägg igår eftersom jag låg till sängs i stort sett hela dagen. Varken Ipren eller Samarin hjälpte, tills jag tog en Coca Cola på kvällen då äntligen mådde jag lite bättre. Men inte kunde detta hindra mig för att på morgonen gå ner till Ica för att hämta ut mitt paket på posten. Nu ligger mitt fina The Twilight Saga kuddöverdrag fint i samlingen.

Jag är ledsen för att jag inte kunde ta mig upp till Göteborg för att på så vis kunna slå två små flugor i en smäll, hälsa på min kära vän Jessica och då också gå på Sci - Fi mässan och där träffa Justin Chon
(som spelar Eric i The Twilight Saga filmerna). Men det får som sagt bli när jag har lite ekonomi för familjen ville inte gå på mässan och då blir det inget åkande dit heller (negativa saker nästan hela tiden blablabla..)

Imorgon blir det till att ringa om praktikplats för nu när min älskling börjar en till skola så måste jag ha någonting att göra, en praktikplats på en förskola hade varit perfekt så nu gäller det bara på att hoppas att det finns.


Kommentarer
? Ida

Det kommer ju fler mässsor, mellan 27 och 28 Mars är samma mässa som var i Göteborg i Malmö och då kommer ju CHARLIE BEWLEY (Demetri I New Moon osv) dit , samma datum nästan (26-28 Mars) är det Outlet mässa på samma ställe ( i olika lokaler dock men i samma byggnad) kanske det är bättre än endast 1 mässa som det var i Göteborg ^^

2010-03-07 @ 15:22:59
URL: http://hurricaneida.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: