5 Mars 2010

Idag så gick jag till älsklingen mins skola, den ligger lite utanför stan bara så ungefär 1 mil är det att gå dit.
Sedan tog jag bussen hem och gjorde mig i ordning. När min man kom hem så beställde vi pizza men jag skulle även svänga inom posten men hann inte det för då skulle pizzaorna bli kalla.. Så det blir till att hämta min paket imorgon istället (mitt The Twilight Saga kuddöverdrag), känner mig nu som ett litet barn på julafton (nästan).

Efter pizza så tog vi bussen in till stan med min syster och hennes vän. Vi gick allihopa på bio som sagt,
"Alice I Underlandet". Den var helt klart sevärd men inget går upp emot The Twilight Saga filmerna ^^

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: