28 Mars 2010

Vi kom hem halv 7 igår efter att ha varit i Göteborg för att hälsa på Jessica. Vädret kunde ha varit bättre eftersom det regnade hela tiden så det var egentligen helt onödigt att jag hade våfflat håret men så går det väl när man väl har gjort sig fin haha.. Men vi hade lika trevligt för det, tack för en fin dag min vän.

Idag hade jag viljat åka till Sci - Fi Mässan i Malmö men kan inte ta mig dit och vill heller inte åka själv. Får ta och göra det nästa år istället. Nu i veckan så ska jag gå till Ungdomsgarantin ett par dagar igen och till helgen så öppnar min familj ders glasscafé. Får se ifall jobbet som jag blev intervjuad för hör av sig eller inte..
Detta inlägget lät inte så roligt men jag känner mig inte så bra idag, gick upp ut sängen klockan 3
(var ute med hunden halv 1) känner mig lite tung i kroppen bara men det går väl över snart.


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: