10 Mars 2010

Efter att min man åkt till skolan idag så följde jag med mina föräldrar till deras Glasscafé för att städa där då de öppnar nu till påsk, som det ser ut som. Får se om snön töar bort lite mera snart, är trött på detta kalla vädret nu. Kom solen, kom och ge oss lite fint väder och värme haha.. Vi har precis ätit middag och bakat torscakaka.
Nu så sitter jag här igen i soffan tillsammans med min underbara man och bara myser.
Ikväll blir det bara tv tittande.

Imorgon kommer den första trailern till Eclipse som kommer var 90 sekunder lång, kan inte beskiva med ord för hur mycket jag längtar tills dess. Jag ska innan den trailern kommer ut följa med mamma till tandhygienisten,
som ligger utanför stan. Så pappa ska skjutsa oss dit sen ska vi gå hem därifrån så 1 mil betyder det.

På fredags ska jag, pappa och min man åka och kolla på en sak, får se vad det blir med det.
Nu ska jag gå och göra glasyren till torscakakan så är den klar om 10 minuter ^^


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: