The Twilight Saga Samlingen Och Lite Annat

Som vi alla vet så kommer Kristen och Taylor till Stockholm i övermorgon och jag som är ett av alla världens största The Twilight Saga fans kommer inte närvara där. Synd det eftersom det kanske bara händer 1 gång i livet. Men tur att man har vänner som ska dit som får ta lite bilder till en och kanske t.o.m. skaffa en autograf till mig.
Och tur det att man har vänner som hjälper en så att ens samling blir större och större, tack för att ni finns och tack för att ni hjälper mig.

Jag ska ju åka till Göteborg för att hälsa på Jessica där den 29 Juni så när jag väl är där så kör vi 2 flugor i en smäll, vi ska gå på Midnattsvisningen av Eclipse. Tänk att få se 3 The Twilight Saga filmer på en och samma gång och dag. Högt ljud och stor bild, kan inte blir bättre. Hoppas att man kan få tag i lite saker där med bara..


Detta är just nu på väg hem till lilla mig:



* 4 tidningar
* Alla Panini Samlarkorten Om New Moon
* Alla Topps Samlarkorten Om New Moon
* The Twilight Saga: Eclipse The Official Illustrated Movie Companion


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: