Shopping, Bröllopet Och Bröllopsdagen

Har ni sett? Designen börjar se bättre och bättre ut haha.. Igår så har jag och min älskade man varit i stan. Jag köpte bussbiljetter tur och retur till Göteborg och 2 koftor från BikBok. Tack och lov för deras rea, har kollat in speciella kläder jag viljat ha där länge nu och nu så äntligen var de billiga. Den som väntar på något gott..

Sedan framåt eftermiddagen så följde jag det kungliga bröllopet och på tal om bröllop så var det igår exakt 1 år sedan jag och min älskling gifte oss (i fredags). Tiden går fort, fick blommor av min man
och av min familj fick vi tårta.


Kommentarer
? Angelica L

Grattis igen och tårtan var jättefin!!

Kram

2010-06-21 @ 09:57:32
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: