Midnattsvisningen Av Eclipse

Jag och min syster vistades i Göteborg igår tillsammans med våran vän Jessica. Om ni undrar varför inte min man följde med så var det för att han inte fick ledigt.. Ska inte skriva för mycket men men..

På kvällen gick vi på "Midnattsvisningen Av The Twilight Saga - Eclipse". Jag hade oroat mig sedan vi köpte biljetterna att jag skulle få en lång en framför mig och då få svårt att se så jag tog med mig en kudde som jag satt på hela kvällen haha.. Pubilken är jag faktiskt förvånad över hur bra det faktiskt var, tysta och
ifall någon pratade så var det alltid någon som sade:
- "Sscchh!"

Men en sak som var dåligt var att vissa hade myror i rumpan.. skulle lyfta på sig och gå därifrån och då måste man flytta in benen eller liknande ni vet..
(Förstår om det var i de 2 första filmerna som man redan hade sett men att gå i Eclipse förstår jag inte..)

Och när jag skulle gå på toa (strax innan de 2 första filmerna slutade så det blev 2 gånger haha)
så har vissa hur mycket som helst på golvet framför sig som man nästan fick hoppa över men det gick i alla fall..

Tävlingar var det också men orättvisa, trodde det skulle vara i alla fall 1 utlottning men nej utan tävlingarna gick ut på att man skulle skrika ut svar på frågor som en av de anställda på bion ställde men som tur var, var att det inte var så speciella priser.. förutom postrarna i slutet..






"The Twilight Saga: Eclipse" kommer absolut inte göra er besvikna, jag har aldrig varit så faschinerad av film som jag är i "The Twilight Saga". Jag ska inte spoila för mycket så jag avslutar här och ger "Eclipse" 5/5.



Detta är vad jag har inhandlat under denna veckan (och även lite från förra veckan med).
De sålde The Twilight Saga relaterade saker under "Midnattsvisningen Av The Twilight Saga: Eclipse"


Kommentarer
? Alicia

Sv: Ja, jag tycker att vi borde ha fler olika postrar i Svergie!

2010-07-11 @ 20:39:37
URL: http://breakingmoon.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: