Jag Vann

Hej kära läsare. Jag är ledsen för en hemskt dålig uppdatering men jag har så mycket att göra nu att när jag kommer hem så är jag nästan helt slut och orkar då inte uppdatera bloggen. Jag praktiserar på en förskola så ni förstår kanske mig då haha.. Förhoppningsvis är en ny blogdesign är på gång, är lite trött på den jag har nu.
Ifall någon skulle vilja hjälpa mig så vore det toppen.

Angående mina samlingar så växer de sakta men säkert, en del saker är på väg hem till mig och vad det är får ni se senare. En annan sak jag skulle vilja berätta är att jag vann tävlingen på The Twilight Saga Continues
så via det kommer jag få hem en Eclipse poster som är från Dischshop. Uppdaterar förmodligen mer i helgen.  

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: