The Twilight Saga Och Avatar

Idag så skjutsade mamma och pappa (min man var såklart med också) mig till ett jobb där jag skulle på jobbintervju (får se hur det går..) Och därefter så stannade vi vid Ica Supermarket för att köpa: pommes frites,
2 hela kycklingar, tutti frutti, coca cola, energidricka och den nya centern med nougat i.

Kycklingen och pommes fritsen var till middagen idag då min systers vän var hitbjuden med.
När vi kom hem så fick jag äntligen min efterlängtade post, min "The Twilight Saga - New Moon" tidning,
den var så fin. Efter att ha ätit så tog vi bussen in till stan, shoppade lite och gick på bio - "Avatar". Jag säger bara, då vacker! Vyerna och allt, några tårar kom det allt, romantik, sorlig, äventyr och en massa action. Vad mer kan man begära av en film? Och den förtjänar all uppmärksamhet som den bara kan få, det tog 14 år att göra den så hur lätt har den varit att göra på en skala? 5 av 5 får den.



Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: