New Moon - Bella's Box (3-disc Limited Edition)

Nu ni kära läsare så är det inte många dagar kvar..
torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag

Alltså betyder detta att jag fyller 20 år om bara 5 dagar och tack vare http://www.twilightgrejer.se/ 
så har jag fått information om att det kommer en "New Moon" DvD som kommer innehålla hela 3 dvd - skivor
dessutom en hel del saker som man kommer få med den. Så vem kommer förbeställa den ikväll?
Jo, nämligen lilla jag.



New Moon - Bella's Box (3-disc Limited Edition)
Limiterad utgåva som inkluderar en extra bonusdisc, 2 posters, bokmärken, 6 stycken vykort och 2 armband.

Disc 1:
Commentary

Disc 2:

6-part Documentary (65 min) inklusive Life after Twilight, Chris Weitz takes the helm, The subtle details, Time to shine, Tricks of the trade, Ready for the world
Death Cab For Cutie - Meet Me On The Equinox (Music Video)
Anya Marina - Satellite Heart (Music Video)
Muse - B&W rehearsal footage of I Belong To You (Music Video)
Muse Math - Spotlight (from Twilight Soundtrack) (Music Video)
Team Jacob and Team Edward (Music Video)
Becoming Jacob (6 min)
Introducing the Wolf Pack (9 min)
Shooting in Italy (7 min)
Extended scenes (29 min)

Disc 3:
Deleted scenes (15 min)
Edward Fast Forward (30 min)
Jacob Fast Forward (33 min)
Interview with the Volturi (12 min)
Fandimonium (7 min)
The beat goes on: The music of New Moon
Frame by frame: Storyboards to screen (15-20 min)


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: