Lite Mer Om Födelsedagen

Tack för alla fina små meddelanden om min födelsedag mina vänner. Dagen har varit mycket bra. Presenterna bestod av hårtork, underkläder och pengar. Jag fick en utav mina favorittätter att äta
(har hjälpt till med både det och tårtan idag eller jag hjälper rättare sagt alltid till här hemma) och sedan åt vi tårta. En av pappa kompisar kom hit utan att vi visste om det innan, personen lämnade lite present till mig och min syster och en bukett blommar. Annars så har vi bara mysigt, haft det bra och ätit gott.

Kommentarer
? Angelica L

Låter som en bra födelsedag :D

Kram

2010-01-27 @ 08:59:33
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: