Happy Birthday To Me

Nej det är inte en vanlig dag
Nej det är inte en vanlig dag
Nej det är inte en vanlig dag
För det är Pernillas födelsedag
Hurra Hurra Hurra



Jag vaknade när jag hörde mamma och pappa hålla på med frukosten i köket. Jag låg och väntade i sängen i min mans armar. Nej, jag bad inte honom att gå upp och hjälpa till även om han ville det, jag ville att han skulle uppleva det på samma sätt som jag gör. Nästa gång så fyller mamma år och då ska vi anordna frukosten och likaså även sjunga haha. Så hör jag att pappa och mamma går upp på ovanvåningen för att sjunga och väcka min syster och ungefär 10 minuter efter det så kommer de alla in till oss och sjunger. Tillsammans gick vi sedan till köket för att äta frukost. Jag fick ett paket än så länge och det var en hårtork och inte vilken hårtork som helst utan en guldfärgad med strasstenar på *me like too much* (min syster fick en sminklåda). Sedan efter att ha dukat av och allt så gick jag och min man till sängs igen och gick sedan upp igen vid 9 för att gå ut med hunden. 

Efter att ha kommit in igen från kylan så duschade vi tillsammans och jag gjorde därefter mig i ordning
(det är inte varje dag som man fyller år så idag är man fin). Min man åkte sedan till skolan (efter att ha myst lite).

Ikväll blir det lite mer paket och en massa gottigottgottätande.  


Kommentarer
? Frida Bertzon

Grattis på födelsedagen! Hoppas att du har haft en bra dag :D

Kram

2010-01-26 @ 17:55:34



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: