Lite Olika

Varför är det så att när man väl har pengar så hittar man ingenting när man är ute och shoppar och när man inte har några pengar så hittar man mycket som helst när man då är ute och shoppar?.. Lustigt egentligen, eller hur?.. 

Imorgon så kanske igen, så blir det eventuellt Ikea och Väla men jag tror inte det blir det eftersom det sägs att det ska komma mer snö.. Skönt att det har börjat töa bort lite nu i alla fall men ändå inte för jag har inga skor för det, de jag har läcker in och inte är det lönt att köpa ett par till vinterskor nu för det är för dyrt och har man dålig ekonomi så har man.. 

På tal om töa, hela familjen gick in till stan idag igen. Det gick väl sådär för att jag har min vecka och då kan jag som gott som inte göra någonting (går som sagt på ni - vet - vad - för - piller) men det hjälper inte för de ska dämpa det lite men inte då och inte heller hjälper värktabletter.. Väl inne i stan så shoppade jag lite med mamma (billigt för mig eftersom jag handlade med mina kort som jag fick när jag fyllde år
så det kostade mig ingenting haha).

Nu sitter jag bara här och tar det lungt, när jag kom hem från stan så gick jag ut med hunden och därefter duschade jag (min man kom hem när jag stod där haha..). Jag ska gå och väcka min älskling snart för han var lite trött idag så han gick och lade sig innan. Uppdaterar mer senare eller imorgon ^^

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: