300 Frågor

1. Vad heter du? (Ditt riktiga namn) Pernilla..
2. Vad kallas du? Nilia eller Perni.
3. Vad vill du bli kallad? Jag vet inte riktigt.
4. Födelsedatum? 900126 - ****
5. Stjärntecken? Vattuman (hur kvinnligt är det på en skala?)
6. Lunar? Det var längesedan.
7. MSN? Ja men den får inte ens FBI.
8. Helgon? Jag? Nej haha..
9. Vart bor du? I Halland någonstans.
10. Vart är du född? I Halland någonstans.

11. Har du en egen dator? Ja, det har jag men jag delar den med min man.
12. Vilka är dina närmaste tjejkompisar? Min tvillingsyster Petra och Jessica.
13. Har du något husdjur? En Colliehund.
14. Vad ska du göra i sommar? Hoppas jag hittar något jobb annars vet jag inte riktigt.
15. Favoritfärg? Guld och rosa.
16. Turnummer? Det var jag inte riktigt.
17. Vad älskar du mest? Min man, familj, vänner och samlingarna.
18. Intressen? Teckna, dansa, shoppa..
19. Favoritartist? Britney Spears.
20. Favoritlåt med ditt favoritartist? Unusual You.

21. Namnsdag? 2 ^^
22. Vad skulle du vilja heta? (Förnamn - Andranamn - Efternamn): Destiny är ett fint förnamn iaf.
23. Vad heter du på din msn just nu? För långt för att skriva här, tyvärr. 
24. Hur många online? Jag är inte online.
25. Vem är 10:nde online? Jag är fortfarande inte online.
26. Vem har du blockat? Några stycken.
27. Hur många olika grupper har du? En grupp för min man, en grupp för övriga personer, en grupp för människor som betyder och sedan vet jag inte haha..
28. Har du några olästa mejl på hotmail? Nej.
29. Har du några nya kommentarer i din bilddagbok? Jag har inte bilddagbok(en) längre.
30. Isåfall - hur många? ..

31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? Jag har redan min drömprins - min man ('v')
32. Beskriv ditt hår? Tunt, slitet, lockigt och tråkigt (det är bara fint när jag våfflar det).
33. Har du några piercingar/tatueringar? 2 i öronen (det heter piercing där med va?).
34. Vart skulle du bo om du fick välja? Los Angeles.
35. Bor du i lägenhet eller villa? Villa.
36. Vilken färg är snyggast på kläder? Guld, vitt, svart och brunt (randigt, rutigt och prickigt går bort!).
37. Vad har du på dig? 2 linnen, 2 koftor, 2 par strumpor och mjukisbyxor (det är kallt).
38. Har du något i håret just nu? Nej, det är våfflat från igår när jag och min man var ute och åt på restaurang.
39. Vad har du gjort idag? Bara myst med min man än så länge för det är Alla Hjärtans Dag.
40. Vad ska du göra imorgon? Bara vara hemma tror jag.

41. Hur mår du just nu? Bra.
42. Hur brukar du annars må? Helt okej.
43. Är du sjuk? Nej, jag mår bra som sagt.
44. Har du ont nånstans? Nej för jag mår fortfarande bra.
45. Har du gått till tandläkaren detta året? Nej.
46. Vad heter din pappa? Greger.
47. Har du några syskon? En tvillingsyster som heter Peta.
48. Vilket är ditt favoritdjur? Det finns så många fina.
49. Äter du ofta godis? Ja.
50. Vilket är ditt favoritgodis? Choklad.

51. Vad är det finaste som finns? Kärleken.
52. Vilken är din favoritdryck? Coca Cola.
53. Vilket är ditt favorit tv-program? Desperate Housewives, Sex And The City, That 70's Show, Family Guy..
54. Vilken är din favorit veckodag? Fredag och lördag.
55. Vem är din förebild? Britney Spears.
56. Vad är bäst med dig? Att jag är snäll, omtänksam, ordningsam, glad..
57. Har du några komplex? Ja.
58. Hatar du någon just nu? Inte hata..
59. Saknar du någon just nu? Ja, min vän Jessica.
60. Har du kysst en apa? Nej.

61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? Jag vet inte..
62. Är du allergisk mot något? Nej.
63. Har du ngt nytt gästboksinlägg i din bilddagbok? Jag har inte bilddagboken.
64. Hur många bilder har du lagt ut? Jag har fortfarande inte bilddagboken.
65. Vad har du valt för bild här ovan? Ingen haha..
66. Vilket band är det sämsta som finns?
Det bästa: Kärleken
Det sämsta: Otroheten.
67. Är du kär? Ja, i min man såklart.
68. Isåfall i vem? Min man ('v')
69. Vad är din civilstatus? Jag är gift.
70. Vad har du för sexuell läggning? Hetrosexuell.

71. Är du homofob? Nej.
72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? Jag är inte medlem på bilddagboken! Isf. Facebook.
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? Nästan alla med dubbelnamn.
75. Vilket är det fulaste killnamnet? Nästan alla med dubbelnamn.
76. Har du varit hos frisören det här året? Nej, sist jag var där var för ungefär 1 år sedan.
77. Använder du nagellack? Ibland.
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? Gardiner.
79. Har du eget rum? Jag och min man har ett mycket litet krypin för vi bor än så länge hos mina föräldrar tills jag hittar ett jobb och då får bra ekonomi.
80. Har du en dubbelsäng? Nej, vi behöver en större säng.

81. Har du en egen platt tv? Nej.
82. När flyttade du senast? Har bott på samma ställe än så länge i hela mitt liv eller en kort liten flytt för 3 månader blev det till Turkiet (trodde det skulle blir längre men nej).
83. Vilken stil har du? Något åt Princess hållet..
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? Jag vill bara ha min man ('v')
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? Det vet jag inte.
86. Vilken kändiskille har snyggast kropp? Det vet jag inte heller.
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? Nej! Va fan, jävligt dum fråga.
88. Har du hoppat studsmatta det här året? Nej.
89. Vilken är den godaste frukten? Ananas.
90. Äter du grönsaker varje dag? Nästan.

91. Dricker du så mycket vatten som man ska? Kanske, kanske inte.
92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? Normal eller lite övervikt haha..
93. Hur lång är du? 154 centimeter.
94. Är du nöjd med dig själv? Nej.
95. Vad är du bra på? Teckna, dansa och lite annat.
96. Har du en egen hemsida? Ja, denna och 2 andra.
97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? Nej.
98. Hur gammal önskar du att du var? I den åldren jag är i nu haha..
99. Vad är klockan just nu? 17:14
100. Är det jobbigt att svara på frågor? Ja.

101. Hur ser din dataskärm ut? Bilden, höjden eller bredden?
102. Har du städat idag? Nej, för det behövs inte. Alltid välstädat, hatar när det är stökigt.
103. Har du varit ute idag? Ja.
104. Vem ringde du senast? Nina.
105. Vad var du senast arg på? Jag vet inte..
106. Vad har du för status på msn just nu? Jag är offline.
107. Vad har du ätit idag? Frukost, fika, middag och lite choklad.
108. Önskar du att du var tjockare? Nej.
109. Hur många hus har du bott i? Om jag räknar med lägenheten i Turkiet så har jag bott på 2 ställen. Det andra har jag bott i sedan jag var liten.
110. Är du medlem på last.fm? Nej.

111. Lyssnar du på webradio? Nej.
112. Bäddar du sängen? Ja.
113. Har du lätt för att somna? Ibland.
114. Snarkar du? Ibland, när jag är riktigt trött eller förskyld.
115. Vad har du för startsida? Google.
116. Har du ett sladdlöst tangentbord? Jag har en Laptop så haha..
117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? Ibland, via hemtelefonen då.
118. Vad lyssnar du på just nu? Datorns ljud och TVn haha..
119. Vad har du för ögonfärg? Gröna.
120. Vill du tatuera dig? Ja.

121. Vad har du för visningsbild på msn? En bild på mig och min man när vi gifte oss.
122. Vilka sidor/program är du inne på nu? Bara denna.
123. Laddar du olagligt ner musik? Nej..
124. Har du en egen iPod? Nej.
125. Är du fet? Mullig kanske?
126. Vad önskar du dig i julklapp? 10 månader kvar dit, det är ett tag så jag vet inte haha..
127. Ska du köpa Prada-mobilen? Nej.
128. Har du sett filmen "Linas Kvällsbok"? Ja, några gånger.
129. Är du emo? Nej.
130. Vad stör du dig på? Personer som är otrogna, svikare och snackar skit

131. Vad är emo enligt dig? Skär sig själva, svarthåriga, svartakläder och sminkade..
132. Brukar du lyssna på hög musik? Ja, annars blir det inte samma effekt som när man lyssnar på låg musik.
133. Vad gör du om dagarna? Just nu så letar jag efter ett jobb.
134. Tycker du om popcorn? Ibland.
135. Vilken är din favoritläsk? Coca cola.
136. Vad är din favoriträtt? Pizza eller mammas mat.
137. Vad tycker du om raggare? Go away!
138. Vad tycker du om punkare? Det vet jag inte riktigt.
139. Har du skurit dig själv någon gång? Av misstag, ja.
140. Är du död? Är du dum?

141. Är du osynlig? Nej, sitter här och vinkar till dig haha..
142. Filar du naglarna? Nej, jag klipper.
143. Har du fräknar? Nej.
144. Har du posters på dina väggar? Ja, många (The Twilight Saga och Britney Spears).
145. Vem är snyggast i My Chemical Romance? Hur ser dem ut?
146. Vem känner du som har haft mest mobiler? Emma kanske haha ^^
147. Vilket är ditt favoritämne? Jag går inte i skolan längre.
148. Vilket ämne hatar du? Jag går inte i skolan längre.
149. Vilket ämne har du bäst betyg i? Jag går inte i skolan längre.
150. Vilket ämne har du sämst betyg i? Jag går inte i skolan längre.

151. Favoritstad? Alanya?
152. Favorit Loka? Nej, inte Loka.
153. Cola eller Cola Light? Coca Cola.
154. Älskar du din dator? Nej, jag gillar den (slösa inte med ordet älska för snart betyder det inte något mera).
155. Är din dator bög? Nej, eller vad vet jag om det haha..
156. Vad är ditt favoritplagg? Kan inte förklara mina favoritkläder isf. får jag visa bild(er).
157. Vilka affärer handlar du oftast i? Gina Tricot.
158. Vart handlar du? (Stad) I staden där jag är född ^^
159. Favorit TV-serie? Men den har jag redan svarat på, kolla uppåt.
160. Tycker du top model är roligt? Ja, speciellt när de klipper och fixar håret haha ^^

161. Vilken är din favoritbok? Stephenie Meyer - The Twilight Saga (böckerna).
162. Favoritfilm? The Twilight Saga, How To Lose A Guy In 10 Days, The Notebook, Titanic, Disney och andra tecknade filmer.
163. Vilken är den bästa musikgenren? Pop?
164. Bada eller sola? Både och.
165. Katt eller hund? Hund.
166. Åska eller sol? Sol.
167. Vinter eller sommar? Sommar.
168. Knarkar du? Nej.
169. Röker du? Nej.
170. Super du? Nej.

171. Äter du? Som fan.
172. Snusar du? Nej.
173. Röker vattenpipa? Nej.
174. Är MER gott? Nej.
175. Tycker du om salt? Ja.
176. Har du kysst din egna spegelbild? Ja ;) haha..
177. Vad tänker du när du ser din spegelbild? Ibland en söt liten tjej. 
178. Ät en banan! Nej, jag är mätt!
179. Har du runkat någon gång? Jag har ingen pillesnopp :)
180. Använder du för mycket hårspray? Nej, ingen hårspray alls.

181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det? Nej, då blir det inget kvar.
182. Favoritsäng? Min och min mans.
183. Har du en snopp? Men nej.
184. Har du sovit i en säng på ett varuhus? Nej.
185. Vill du ha sex just nu? Ska hoppa på min man snart som sitter jämte mig ;) ('v')
186. Vem av alla du hånglat med är bäst på det? Jag har bara hånglat med min man.
187. Favoritmeny på McDonalds? Fiskburgar menyn.
188. McDonalds eller Burger King? McDonalds (har dåligt minne av Burger King för det är äckligt iaf. när jag åt det sist i Alanya - nästam ingen och äcklig dressing).
189. Svart eller vitt? Båda.
190. Rosa eller grönt? Rosa.

191. Död eller levande? Levande, dum fråga igen.
192. Rädda Joppe? Död eller levande!
193. Tittar du på tv just nu? Nej, jag tittar på datorn men min man tittar på Tv eller den är iaf. på.
194. Skulle du kunna vara med i en porrfilm? Ytterligare en dum fråga, nej!
195. Favoritkaraktär i Simpsons? Marge *hhmm* ^^ eller nej, jag vet inte.
196. Skulle du kunna sjunga på allsång på skansen? Nej.
198. Skulle du vilja gifta dig med Marilyn Manson? Nej, jag är gift föralltid med min underbara man ('v')
199. Skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i Blink 182? Nej, bara med min man föralltid.
200. Städat eller stökigt? Städat.

201. Bästa sexplatsen? Sängen.
202. Favorithalstablett? Det vet jag inte.
203. Är du ofta sjuk? Ibland.
204. Gillar du anonyma bevakare? Skulle gärna vilja veta vilka de är.
205. Vågar du rapa högt inför andra? Nej.
206. Skriver du mer än två utropstecken? Nej (man låter så arg då).
207. Vad är klockan nu då? 17:41 (har ätit mellan tiderna).
208. Vad är det för datum? 14 Februari - Alla Hjärtans Dag ('v')
209. Vad ska du göra sen? Mysa med min man igen.
210. Är du inne på MSN nu? Nej!

211. Hur många har du blockat på din msn? Har jag inte svarat på detta innan?
212. Är nallar söta? Ja.
213. Är Jonte söt? Nej, bara min man.
214. Vart handlar du helst mat? Ica.
215. Vilken är din favoritglass? Tycker bättre om Milkshake.
216. Hemmakväll eller fest? Hemmakväll.
217. Privat fest eller festa med folk på stan? Tycker inte om att festa.
218. Ditt nordiska favoritland? Sverige.
219. Älva eller vampyr? Vampyr men älvor är fina.
220. Gud eller djävulen? Sicken dum fråga igen, Gud.

221. Vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha? Kunna ändra utseende, se in i framtiden och läsa andras tankar. 
222. Hus eller lägenhet, vad väljer du? Hus.
223. Favoritgrönsak? Tomat.
224. Har du anorexia? Nej men problem med mat och så ibland men det har väl alla tjejer tack vare alla jävla skönhetsideal som finns nu för tiden (då var det faktiskt bättre förr).
225. Vem shoppar du helst med? Med min syster eller med min man.
226. Räcker 100 kronor till mycket när du är inne på H&M? Nej.
227. Hur vill du dö? Gammal, frisk och lycklig (precis som de gör i filmen "The Notebook"/ "Dagboken".
28. Skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör? Men, vilka frågor.
229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör? Va fan.
230. Är bilddagboken den bästa sidan som finns? Nej.

231. Hur ofta sitter du vid datorn? Varje dag.
232. Har du klippt ditt eget hår? Nej.
233. Har du gråtit efter att du varit hos frisören? Nej.
234. Favoritöl? Öl och annan alkoholhaltig dricka är äckligt!
235. Vitt eller rött vin? Fortfarande äckligt!
236. Öl eller vin? Inget utav det!
237. Coca Cola eller Red Bull? Coca cola.
238. Vad ska man blanda vodkan med? Det vet inte jag för jag dricker inte.
239. Havet eller sjön? Havet.
240. Favoritö? Det vet jag inte.

241. Vem står dig närmast; mammsen eller pappsen? Mamma.
242. Vad klarar du dig inte utan? Min man, min famlij, mina vänner och mina samlingar.
243. Behöver du mer kärlek? Nej.
244. Blir du full varje helg? Nej, för jag dricker inte.
245. Är du natt- eller dagmänniska? Det vet jag inte riktigt.
246. Är du vampyr? Nej.
247. Har du varit med i något rollspel? Nej.
248. Favorit The Sims-spel? Hellre The Sims 2 än The Sims 3.
249. Festa eller festival? Inget utav det.
250. Ska du på Pride? Nej.

251. Vill du det då? Nej.
252. Är du transa? Nej.
253. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? Lite saker, kan inte säga vad.
254. Vad skulle du välja åka framåt i tiden eller bakåt? Bakåt.
255. Barn eller vuxen? Vuxen.
256. När ska du flytta hemifrån? Så fort som jag får ett jobb.
257. Eller har du redan gjort det? Nej.
258. Går du i kyrkan varje Söndag? Nej.
259. Svävar du på rosa moln varje Fredagkväll? Ha?
260. Har du piercat någon? Nej.

261. Är du laglig? Typ ^^
262. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? Kanske men är rädd för sjukhus.
263. Värsta musikstilen? Hårdrock och klassisk.
264. Resesätt du föredrar? (båt, bil osv.) Bil.
265. Är Britney en bra mamma? Ja, lyssna inte på allt dumt skvaller.
266. Vem är du mest lik i mumintrollet? Morran xD
267. Vilken skådespelare är hetast? Det vet jag inte.
268. Tvättbräda eller ölmage? Tvättbräda.
269. Vill du ha barn? Ja.
270. Har du sjungit singstar nångång? Nej.

271. Vilken är din favorit då? ..
272. Favorittparfym? Britney Spears - Curius Heart.
273. Använder du deodorant? Ja, såklart.
274. Är du beroende av nånting? Ja.
276. Favoritradio kanal? Rix fm.
277. Favoritbil? Det vet jag inte.
278. Vad tycker du om att Helen Sjöholm har legat på Sverigetoppen i över tre år? Vem är det?
279. Favoritförfattare? Stephenie Meyer.
280. Vad vill du bli när du blir stor? Jag är stor nu men vet inte vad jag vill bli än, bara jag får ett bra trivsamt ekonomiskt jobb så är det bra.

281. Favorit modeexpert Olivia eller Sofia båda från aftonbladet? Ingen av dem!
282. Senaste biofilm du såg? Avatar
283. Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner? Nej.
284. Är du rik eller fattig? Fattig.
285. Vad tycker du om Beckhamfamiljen? Det vet jag inte.
286. Favoritsport? Dans.
287. Silvertåget eller Kustpilen? Vad är det?
288. Har du sett filmen "Spökhistorier"? Nej, det tror jag inte.
289. Var den bra då? ..
290. Vilken historia är läskigast? Om det är om film så är det "The Ring" eller "The Grudge".

291. Har du långt hår? Nej.
292. Vill du ha längre/kortare? Längre.
293. Schlagernörd eller? Nej!
294. Kungafamilj eller president? Det vet jag inte.
295. Sämsta veckodagen? Måndag eller Torsdag.
296. Har du en dålig hår dag idag? Nej men imorgon.
297. Tror du på ett liv efter döden? Ja.
298. Är du politiskt intresserad? Absolut inte.
299. Är du rädd för att dö? Men sluta nu med sådana frågor.
300. Vad är klockan nu då? 18:04.


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: