Uppdateringen Utav Mina Samlingar

Som lovat har jag nu uppdaterat mina samlingar med lite nya bilder.
Vill du se den nya tidningen med Britney Spears så klickar du här:
http://trueloveisforever.blogg.se/2010/january/my-britney-spears-collection.html

Eller vill du se de nya bilderna på min The Twilight Saga samling, klickar du här:
http://trueloveisforever.blogg.se/2010/january/draft-jan-8-2010.html#comment

Tidningen Twilight Love Story kostade egentligen 159:- men så mycket kan man aldrig betala för en tidning men
den var gammal så vet ni vad? Den stod på ett litet ställe där man får den gratis ifall man köper en annan tidning tillsammans med den. Gratis är bra. Samma som igår när jag fick en kofta för 100:- istället för 600:- på Indiska.

Var i stan idag och inhandlade grädde och saffran till mamma och lite gottigottgott till mig och min man.
Vi skulle varit på ett möte men de som stod för mötet hade tagit för givet att min man förstår svenska 100%,
vilket han inte gör än så det blir att gå på ett annat möte nästa vecka istället. Möten hit och dit är grejen haha ^^

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: