Roliga The Twilight Saga Skämt

Har tagit detta inlägget från min The Twilight Saga blogg, jag tänkte att jag kan blanda ihop alla mina bloggar nu istället så kan jag uppdatera oftare. De här skämten hittade jag på en annan The Twilight Saga hemsida men jag tog bort några stycken då jag inte tyckte att de var så roliga.. Hoppas ni tycker om dessa.



- How do you stop Jacob Black from attacking you?
You pick up a stick, throw it and yell 'fetch'!
- Hur stoppar man Jacob Black från att attackera en?
Man plockar upp en pinne, kastar den och skriker "hämta"!


- Why can't people stay angry at Jasper Hale?
He calms them
- Varför kan inte folk bli arga på Jasper Hale?
Han lugnar dem.

- Rosalie Hale was told to find something just as or more beautiful then herself.
She came back with a mirror..
- Rosalie Hale blev tillsagd att hitta något lika eller mer vackert än sig själv.
Hon kom tillbaka med en spegel..

- Alice Cullen and the Hulk were on a cruise and the ship sank, and they got trapped on an island, who would win a fight between them?
There would be no fight becasue Alice would have seen the ship sink in her visions and never got on!
- Alice Cullen och Hulken var på en kryssning och fartyget sjönk, och de blev kvar på en ö,
vem skulle vinna ett slagsmål mellan dem?
Det skulle inte bli något slagsmål för att Alice skulle ha sett fartyget sjunka i hennes visioner
och gick då aldrig på!


-Jasper will never be a therapist becasue he already knows how you feel about that.
-Jasper kommer aldrig att bli en terapeut eftersom han redan vet "hur du känner för det".

-What happened to the man who kept a secret from Edward Cullen?
Nothing, Edward already knew what the secret was!
-Vad hände med mannen som höll en hemligt för Edward Cullen?
Ingenting, Edward visste redan vad hemligheten var!

-How do you irritate Edward Cullen?
Buy him a dog and call it Jacob!
-Hur du irritera Edward Cullen?
Köp honom en hund och kalla den för Jacob!

- How do you make Edward Cullen blush?/How do you flirt with Eward Cullen?
Picture yourself naked.
- Hur får man Edward Cullen att rodna? / Hur flirtar man med Eward Cullen?
Tänk dig själv naken!


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: