Promenad Och Billiga Saker

Efter att ha vinkat av min man när han tog bussen till skolan så gick jag och mamma till Ica Maxi, det är en bit dit. Väl där hade de en stor utförsäljning så det blev mycket billiga saker inhandlade,
sakerna kostade från 10 - 20:- /stycket och det är t.o.m. billigare än Gekås Ullared så det kunde inte bli billigare än så. Ett PC spel för 20:- och då menar jag The Sims 2 med 3 stycken spel i ett ^^
Visste ni att The Sims firar 10 år i år? Eller det har fyllt men ändå..

Vilket är erat favorit Sims spel?
- The Sims
- The Sims 2
- The Sims 3

Jag väntar fortfarande på ett samtal men nu när det är såhär sent så ser det inte så ljust ut för mig om just detta jobbet men det är väl bara till att fortsätta leta. 
 


Kommentarer
? Ida

Sims 2 helt klart, ibland är det dock rätt roligt att spela Sims 1 en stund bara för att få minnen.



Sims 3 har jag inte ens prövat eftersom jag bara hört negativt om det.

2010-02-17 @ 16:23:07
URL: http://hurricaneida.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: