Ny Design Och Anteckningar

Sådär, då var den nya designen på plats. Fin va? Min tvillingsyster Petra har gjort headern (tack till henne)
och resten kan man säga att Tescho har gjort. Det jag har gjort är finjusteringarna, gjort allt rosa (nästan)
och lite annat som ni kan se. Jämför på http://tescho.se/



Angående mig och min man så är allt bara bra. Han lär sig svenska och jag letar efter jobb
(att det knappt finns några är lite lustigt för vi kan låta de äldre gå i pension tidigare så får vi unga jobb
men det blir inte rätt så heller *jobbigt*)
.. Kom 2 underliga brev med posten idag som jag får ta tag i *usch*
men om allting blir som vi hoppas så slår våra drömmar in nästa år. Okej, våra drömmar har slagit in redan
(i alla fall några utav dem, vi är kanske tursamma men det är fortfarande saker som står i vägen som jag inte kan berätta om här, håller det helst för mig själv.) Nu ska jag sluta tjura haha.. för det finns dem som har det värre.. men men.. vad intressant inlägg detta blev då *not*.. Snart så kommer min man hem ('v') (höjdpunkten på dagen) och likaså min syster. Kom nu på att jag har missat "Sex And The City" på TV (inte bra).. 
Nej ni, nu så ska jag sluta skriva detta inlägget för det blir bara mer komplicerat. Hörs sedan.  

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: