Innehållet För "New Moon - Bellas Box"

Omg, äntligen så har Sverige förstått vad vi The Twilight Saga fans vill ha för något när det kommer till bl.a. dvd boxar. Väntan på frågan för vad den innehöll är över och jag kan bara säga en sak, jag är nöjd.
För endast 300:- så får man alla dem här sakerna, underbart!







När man öppnar boxen ser man på ovansidan av den 2 bilder, på ena sidan är det Edward och på andra sidan är det Jacob, vilket team är ni? Jag vet att jag är Edward team men jag tycker synd om Jacob så någon liten
procent av mig håller på honom med. 
* 2 armband (kanske skulle ha varit ett Team Jacob och ett Team Edward istället?)
* 6 stycken vykorts liknande bilder
* 1 stor fin poster men olyckligtsvis så kommer den vara ihopvikt som den andra posten i Twilight Deluxe Edition boxen.. så för att göra detta bättre hade man kunnat få postern vid sidan om dvd boxen ihoprullad som normala stora posters är när man köper dem. 
* 1 bokmärke
* 1 penna

Bara 23 dagar kvar nu tills den kommer ut!

15 Dagar kvar till Eclipse trailern!
125 dagar kvar tills Eclipse har biopremiär!

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: