Ikea, Väla Och Family House

Det blev av idag med Ikea, Väla och även Family House (tror jag det heter, det ligger i alla fall i Hylte). Ingenting blev köpt (via mina presentkort) och maten där var inte det bästa heller så det blev en lyckad dag men ändå inte. Jag är i starkt behov av ett par nya skor, hittade ett par på Väla men de var för små och sedan hittade jag ett par på Family House men de tålde inte vatten så inga skor för mig idag heller. Får väl snart gå barfota xD Ikea var det många fina saker men sånt som man varken har råd med eller får plats med här hemma nu. Det får bli sedan när man har lite ekonomi och ska flytta (när det nu blir..)..

Nu ikväll så ska jag bara mysa med min man framför TVn. En positiv sak som hände idag är att jag kommer få min namnsdagpresent via Tradera för jag "vann" den, så det är jag mycket glad över.



Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: