Igår, Idag Och Imorgon

Igår så gick jag, min man (ja, han var ledig från skolan likaså idag) och mina föräldrar in till stan. Min älskling följde med mig på ett möte och därefter gick vi i stan och tittade lite. På Hemköp mötte vi mamma, hon var då klar med sitt tittande i stan så vi tog alla bussen hem. Väl hemma sedan blev det inte gjort något speciellt eftersom vi hade gått 1 mil. Idag så gick vi upp tidigt för att hjälpa mina föräldrar med att städa och göra ordning på deras glasscafé, Glassbaren. Min man rengjorde våffeljärnen och jag låg och kröp på golvet haha..

När vi sedan kom hem mot middagen bestämde vi och mina föräldrar oss att ta en tur upp till Falkenberg,
där vi gick på Outlet, min älskling köpte mig en Alla Hjärtans Dag present ^^

Och det blev några andra få saker köpta också, som mina föräldrar köpte åt sig då.
Imorgon är det tänkt att vi ska åka iväg men det blir nog tyvärr inte så för det sägs att det ska bli 10 cenitmeters snö, vi får väl se hur vädret blir för man kan aldrig lita på väderleksrapporterna. Jag vill också passa på att åka ut med min familj nu när jag kanske får ett jobb nästa vecka och får jag det så kankse jag och min man kan börja leta efter ett eget litet bo? Det beror allt på hur ekonomin blir med tanke på jobbet då *hoppashoppashoppas*


Kommentarer
? Angelica L

Vad spännande, håller tummarna för att du får jobbet!

Vad är det för ett jobb ??

Kram

2010-02-13 @ 17:05:04
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: