Idag Och Lite Imorgon

Imorgon kan man säga att en liten del av framtiden avgörs, kommer jag få jobbet eller inte? Har suttit som på nålar i 1 vecka nu. Jag hoppas helt enkelt på det bästa imorgon för då kan jag och min älskling äntligen börja med att titta på ett litet bo för oss. Och kan vi då det så försvinner som sagt kort och gott alla våra problem.
Men att sitta, bara och vänta på en sådanhär viktig sak känns jobbigt.
Kära läsare, håll tummarna för mig.

Idag har jag städat vårat lilla rum som vi har här hemma hos mina föräldrar, dammat så gott som allting. Jag märkte då också att jag behöver ta lite mer nya bilder på mina samlingar som kommer komma upp någon gång den här veckan.

I slutet av den här månaden så har jag namnsdag och jag har sett ut en namnsdagspresent åt mig på tradera, vad det är får ni se ifall jag får det eller inte.. (det blir min familj som köper det åt mig) men haha.. det säger väl sig självt?.. 

  

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: