Hittade En Stor Poster På Jacob Och Bella

Igår kväll satt allihopa i familjen och min systers vän tillsammans och åt soppa med vitlöksbröd. Nej, det är ingen vanlig soppa utan en vad kan man säga.. festsoppa? haha.. Senare åt vi en tårtliknande tårta som innehöll äpplen.. och vi tittade på 2 filmer samtidigt som man då såklart åt lite gottigottgott eftersom det var fredagsmys. Trevlig kväll kan man säga.

Men inte lika trevligt som nu idag, jag gick igenom alla mina The Twilight Saga tidningar och vad hittar jag som jag inte har sett tidigare? Jo, en jättestor poster utav min favoritbild på Bella och Jacob, som jag genast ramade in (hade ramar på vinden). Nu kommer jag vara glad hela dagen ^^

Såhär ser postern ut som jag hittade
(om man tar bort The Twilight Saga New Moon som står längst upp på bilden).
Ni såg igår på mina uppdaterade bilder på mina samlingar
att jag har ramat in den tidigare men den jag hittade nu var mycket större.
Konstigt, samma poster fast olika storlekar i samma tidning.


Kommentarer
? Agnès

SV; Det är den bilden som sitter på din header också! Jättefin design måste jag säga :)

2010-02-20 @ 21:52:54
URL: http://forkstwilight.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: