Firar Ni Namnsdagar?

Idag så är det min namnsdag, det får man allt fira lite. Namnsdagspresenten kommer med posten nästnästa vecka och då har även trailern till Eclipse premiär och veckan efter det så får jag och alla andra
The Twilight Saga fans sina efterlängtade New Moon boxar hemskickade
(ifall man har beställt dem via internet), vilket betyder att
denna månaden som kommer nu (mars) kommer bli bra men ändå inte..

Min man ska börja på en till skola och då måste jag bara få tag i ett jobb eller praktisera någonstans för hemma kan jag inte vara längre..
Även om jag nu har sökt en massa jobb sedan i början av December och sedan dess bara fått gå på 2 intervjuer och då pratar vi om att jag sökt ungefär 50 jobb men det är bara till att fortsätta leta och hoppas.

Jag och min älskling måste få en ekonomi så vi kan flytta hemifrån för det är det vi vill göra så fort som möjligt. Det förstår ni säkert oss med för hur kul är det egentligen att bo hemma hos sina föräldrar tillsammans med sin man? Det är många saker som blockeras som man inte kan göra och annat som t.ex.
jag är en ordningsam och får jag säga det själv så är jag även duktig men ingenting är bra nog och 
vad gör det ifall man sover till 10 - tiden när man inte har något annat för sig och gjort allting som ska vara gjort? 
Ni som har det likadant som mig och min man förstår mig.
Det är även andra saker men jag behöver inte skriva om allt detta här.. men jag hoppas ändå att ni förstår.

Har precis bakat en Toscakaka till hela familjen. Ikväll blir det även lite Chokladpudding
(med grädde, banan och maränger) och till middag så blir det hamburgare (i alla fall för mig och min man)
men inte vilka hamburgare som helst utan Quarnhamburgare som har samma kvalité som en kycklingfilé
*jättegott*.

Imorgon bär det av till banken för att fixa lite saker och sedan ska min man iväg till skolan
(usch, tänk när han kommer gå i skolan hela dagen men det är inget att göra något åt så är det bara *fan*).
Så dena tiden innan han börjar den andra skolan måste vi passa på för sedan blir det inte lika mycket tid för varandra eller jo, det är det ändå men det känns lite lustigt när man har väntat på varandra i 4 år och
sedan äntligen får vara tillsammans 24/7 men nu så får vi inte det för att allvaret börjar - livet..
Precis såhär är det för alla andra. Eller inte alla men de flesta..


Kommentarer
? Angelica L

Grattis på namnsdagen :D

Kram

2010-02-28 @ 16:09:05
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
? Angelica L

Det går bra men det är verkligen hur mkt som helst nu :/ Dessutom börjar tentan närma sig. Yes Frida går samma som mig :)



Vad är det för skola Ramazan ska börja i ? :)



Kram

2010-02-28 @ 16:30:57
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
? S

grattis på nams dagen, :) Ja alltid mysigt att fira något, jag kommer föremodligen också göra det fast får tyvär vänta tills juni kommer :( // kramar ;*

2010-03-01 @ 11:23:59
URL: http://ringklockans.blogg.se/
? Frida Bertzon

Grattis på namnsdagen :D

2010-03-01 @ 18:20:26



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: