Bara Lite Om Idag

I eftermiddags tog jag och min man bussen in till stan, jag köpte mig en sak på H.M. och en bikini på Lindex
(det ska börjas i tid annars får man inte dem snygga bikinisarna). Klockan 5 hade vi bokat ett bord för oss på restaurangen Verona
(visst får man skämma bort sig lite nu på Alla Hjärtans Dag som är imorgon). Vi åt pizza och drack Pepsi
(man säger cola men får Pepsi, förstår ingen att det är stor skillnad på Coca Cola och Pepsi?). Därefter tog vi bussen hem och nu sitter vi framför Tvn och bara myser. Har inte så mycket mer att skriva idag, tyvärr.

Angelica: Tack så mycket. Jag berättar för dig om jobbet ifall det blir något av det. *hoppashoppashoppas*


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: