18/2 - 2010

Torsdag: I morse ringde jag upp restaurangen (som även säljer lite andra saker) där jag var på intervju 9/2 tror jag det var. Jag bara frågade hur det blev med jobbet men tyvärr så blev det inget så det är bara till att fortsätta leta. Senare gick jag med mina föräldrar och min man in till stan. Jag och älsklingen min kysstes och kramades innan vi sade "ses snart". Sedan fortsatte jag och mina föräldrar att gå in den sista biten in till stan. Vi gick hem till pappas kusin och därefter gick vi till deras vänner som äger en tidningsaffär, så social har jag allt varit idag haha..

Därifrån gick pappa sedan hela vägen hem igen medans jag och mamma tog en liten tur inne i stan. Jag bytte storlek på min nya Bikini på Lindex eftersom toppen till den var alldeles för liten.. ;) 
 
Sedan gick vi runt i lite affärer och jag fick tag i en sommarkofta från Indiska som kosat 600:- men nu kostade den bara 100:- så det var som hittat. Men den stora besvikelsen är att jag inte "vann" det jag ville ha på Tradera för det var en person som bjud över mitt bud med bara 1:-. Hade jag bara varit hemma när den personen gjorde det så hade jag kunnat bjuda över budet igen. Får se hur det blir, kanske just det kuddfodralet kommer igen men det tror jag verkligen egentligen inte för det fanns bara 1 i deras lagar, fan.


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: