Favorite Prince

Här tänker jag för första gången som jag sade till er innan.. inte välja någon Disney karaktär
och dessutom är personen som jag först kommer skriva om här, inte heller någon prins.
Men han får gärna vara prins för mig ;)

Anastasia
Dimitri. Finns det någon charmigare tecknad karaktär än honom? Han är så gott som perfekt.
Humor, good looking och jag säger det igen, charmig. Det kan inte bli bättre än Dimitri.
Och den svenska rösten till honom är perfekt.



Prince Of Egypt (Prinsen Av Egypten)
Rameses. Och sedan måste jag även ha med Rameses från denna filmen.
Det är något speciellt med honom
men jag vet inte riktigt vad..



Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: