18/8 - 2010

Idag så blev det äntligen lite hyrning av filmer. Har väntat på att göra det sedan cirka 1 månad då jag viljat hyra "Remember Me". Var på "Hemmakväll" i måndags då jag lade undan en "Remember Me" film.
Jag sade till kassörskan att jag hämtar den imorgon (tisdag) och det var inga som helst problem med det. Men det konstiga var att hon inte sade att den kommer först som på onsdag. Så, jag var i stan i onödan igår för att hämta filmen men kom hem tomhänt eftersom den inte släpptes förens idag.

Eller inte helt i onödan.. jag var på banken också. Betalde in Christina Aguilera Feat. Ricky Martin - Nobody Wants To Be lonley" Cdsingeln som jag "vann" på Tradera. Den kostade mig endast 13:- inklusive frakt, även om jag lagt ett högsta bud på 50:- inklusive frakt, tur ska man ha :)

Så nu till helgen så blir det en hel del filmtittandes men det är det som också kanske är meningen haha..
Imorgon så får jag då eventuellt hem cdsingeln och min nya Britney Spears docka som aldrig blivit uttagen från sin box, perfekt för oss Britney Spears samlare.

Är det någon som har en Britney Spears docka liggandes hemma, med eller utan saker och box så säg gärna till ifall ni är villiga att sälja den till mig. Är redo för att betala en del för dem.

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: