Lite Ändringar På Designen

Tack vare av http://takai.blogg.se/ gratis bloggdesigner så har jag gjort om min bloggdesign igen.
Men jag har dock gjort om den ganska mycket och mer lär det bli för jag är inte klar än. :)

Här är hur den såg ut från början: http://takai.blogg.se/2010/february/gratis-bloggtema.html#comment


Idag så är det fredagsmys.

Dagen började med att gick till doktorn (känns som om jag är stammis där..)
p.g.a. att jag har lite problem med mina öron men efter att varit där så kommer problemet gå över
om cirka några veckor. Sedan dess har jag bara varit hemma, började med att dammsuga och torka golven här hemma, och sedan lade jag mig i solen för att sola men vädret ändrades fort så jag gick in och bytte om igen för att sedan gå ut - och rensa ogräs på baksidan av huset.

Sedan som ni ser, har jag hållt på med bloggdesignen för det mesta.
Nu ikväll så ska vi äta pizza och bara mysa framför tvn. 

En sak som jag är överlycklig över är att jag kommer få Britney Spears Barbie dockan "... Baby One More Time" i sin orginal box, tack till säljaren som säljer den till mig. Hon anar inte över hur glad jag är för det.
Och en sak som jag längtar efter är mitt stora paket som kommer om ett par veckor:






Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: