Om Helgen Och Kommande Veckan

Okej, såhär är det:

I fredags så såg nästan alla i familjen (alla förutom min syster) på filmen "Remember Me" med självaste Robert Pattinson. Den var inte så bra som jag trodde att den skulle vara eftersom jag trodde det skulle vara mer action i den men det var det inte. Den slutade sorgligt med :'( Den får ändå 3/5 bara för Roberts skull haha ;)

I lördags så såg alla i familjen på Disney filmen (älskar Disney haha) "Prinsessan Och Grodan". Denna film blev positiv för alla i hela familjen. T.o.m. pappa skrattade och då är den rolig haha..

Idag (söndag) så har vi inte gjort något speciellt, varit ute och gått en runda
och sedan har jag bara spelat lite The Sims 2,
installerade om allt på nytt (igen) igår eftersom min dator har haft en antal breakdowns.
Och man kan inte spara The Sims 2 spelen på ett USB minne eller liknande
för man måste ändå installera om allt på nytt som tar ungefär 2 timmar -
jobbigt och sedan alla dessa väntetider som finns i The Sims 2
men jag älskar ändå det.


Såhär ser familjen ut som jag gjorde idag, det tog ungefär 1,5 timme att göra dem:


- Ja, de har en liten rävunge (det är en katt men ser ut som en räv).

Nu i veckan så ska jag få en del paket hemskickade (ett annat blir nog nästnästa vecka).
Lite av vad det är vet ni redan.. Här är lite nya saker som snart kommer hem till mig:

"Christina Aguilera Feat. Ricky Martin - Nobody Wants To Be Lonley"
(Hon är en av världens snyggaste tjejer haha)


Tack till en säljare på Tradera så kommer detta speciella
"The Twilight Saga: Eclipse" nummret med Kristen Stewart hem till mig.
Fina posters är det i den allt :D


Kommentarer
? Johanna

Har inte sett remember me än en har iaf köpt den. för Robs skull, så klart :)

2010-08-24 @ 23:24:14
URL: http://thelifeofatwilightdork.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: